
paper per anar a buscar el visat al consulat rus i l'abelleta de peluix que ma germana va arrencar de l'abellassa de peluix mare

pegatines de lletres russes pel teclat (a mig posar)

el còmic que els polonesos que van venir fa uns dies al pis van deixar-me a la nevera

Abric pels primers mesos. Cd de gogol bordello. Llibre de Txevengur. Arrissador de pestanyes (no es veu gaire bé a la foto, què hi farem..)
... em sembla que no em deixo res!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada