divendres, 22 de desembre del 2006

Dia 7

Hem decidit anar-hi d'aquí tres estius
És a dir, aquest no, el següent tampoc, doncs el que ve
Ja em sembla bé, ja

Paciència......


Però jo em sento del tot inquieta des de fa dies, és com un neguit molt gran, o sigui que em sembla que m'inventaré alguna cosa per anar a Rússia aquest estiu, millor sola, però no a fer el transsiberià, evidentment



Rússia són paraules majúscules, però. No és com Roma, que me n'hi vaig anar amb un ou a cada mà


Tinc uns mesos per aprendre rus, doncs, i per saber tot el que pugui del país. Per ara he regirat els llibres de casa i tinc un bon piló d'autors russos que m'aniré llegint mica en mica




Un dia pel carrer vaig sentir un home dient a un altre home
No s'ha de viure per treballar, s'ha de treballar per viure
(o al revés, la trobo igual d'estúpida en ambdues direccions)
i a mi m'agrada pensar que treballo per viatjar i visc per viatjar
sona la mar de bé, i suposo que una mica ja és així

3 comentaris:

Anònim ha dit...

rússia és fantàstic. hi vaig estar fa cinc estius, a l'aventura, tota sola, tot i que ja feia tres anys q estudiava rus. quan vaig arribar allà, però, i sobretot al principi, entenia ben poca cosa. m'ha quedat mono de tornar-hi. la meva profe de rus sempre deia, "en rusia todo es grande". quan vaig arribar-hi, vaig adonar-me de com tenia raó. i quan vaig tornar al meu poble, també vaig adonar-me de fins a quin punt eren estrets els carrers aquí.

això del transsiberià pinta més q bé. a mi també m'agradaria poder enredar algú per fer-ho.

sort amb la teva aventura!

m

leanan ha dit...

sola a l'aventura? oh! jo em sembla que no m'atreveixo... encara que m'agradaria!

peixito ha dit...

hola!
nosaltres (una amiga i jo)tenim l'idea d'anar-hi akest estiu , fent el recorregut clàssic, de moment anem agafant informacio i el teu blog tb ens ha ajudat, gracies i estem en contacte