dimecres, 27 de juny del 2007

El meu amic Saber m'explica coses sobre Iran 1



li pregunto tota emocionada a un noi de Teheran com és la vida a aquesta ciutat i com és, viure tant a prop del mar Caspi

em respon

"No visc a la vora del Mar Caspi, és a unes 5 hores conduint, però vaig estudiar aprop del mar caspi en una ciutat al nord d'Iran.
La vida a Teheran depèn de tu, per algunes persones està bé, per algunes normal i per algunes és dolenta, per mi és normal!
És una ciutat plena de gent amb molts cotxes i trànsit, però també pots trobar qualsevol cosa a la ciutat, hi ha molts arbres en alguns llocs de la ciutat, i en alguns llocs només edificis i autopistes, té muntanyes i alguns parcs grans"

seguirem preguntant

2 comentaris:

Anònim ha dit...

vist axi no sembla tan diferent... s'hauria de veure com és en el fons, pq tampoc em crec massa l'iran del telenoticies

leanan ha dit...

és que li feia preguntes tota emocionada pensant "ua, deu ser tope emocionant viure a Teheran", i la seva resposta tant "normal" em va descol·locar totalment. De fet ell tenia raó, és una ciutat