divendres, 3 de maig del 2013

avui he passat les proves per una feina, però jo no estava convençuda que era la feina que volia, així que li he dit al gerent que preferia que avui també fos dia de prova per acabar de veure-ho clar. No li ha semblat bona idea i m'ha preguntat que, quan vaig començar a estudiar la carrera, per què ho vaig fer, per provar-la o per treure-me-la?
la pregunta m'ha agafat desprevinguda i, seguint-li la corrent, li he dit que per treure-me-la, però he contestat amb la sensació que, a les opcions de la resposta, no hi havia la que jo tenia, sense saber quina era aquesta. De totes maneres li he acabat dient que em semblava que no encaixava en la seva empresa, que moltes gràcies però que no
només ha estat fins que ja era una bona colla de metres enllà que he pensat que jo no vaig començar a fer filologia eslava ni per provar ni per treure-me-la, sinó que ho vaig fer per aprendre coses d'europa de l'est
i si hi ha gent que no veu així el món i que es pensa que l'única manera de viure feliç i tranquil és escalar fins damunt de tot, doncs em sap molt greu dir-li que no és veritat

6 comentaris:

josep portell ha dit...

Acabo de descobrir el teu blog, senzillament genial!!
Hi ha tantes coses que m´interessen que tinc feina per dies. L´ Est, en majúscules, m´apassiona!.
Gràcies per compartir tot això.

josep portell ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
josep portell ha dit...

Per cert, m´acabo d´adonar del text del teu subtítol. Fas una col·lecció de "tontos"??

laura ha dit...

Moltes gràcies, josep!!

No, no faig col·lecció! O sí, però jo mateixa m'incloc a la llista perquè sempre m'oblido del subtítol i el torno a llegir :)

Nova Casa Editorial ha dit...

Hola!

Perdona que t’ho escrigui aquí, però no he trobat cap email al teu blog.

Cerquem la col•laboració de bloguers, escriptors i viatgers de tota mena que vulguin participar amb una o més experiències de viatge per fer-ne un llibre en català i el teu blog m’ha agradat molt.

Trobaràs les bases de participació al nostre web:

http://www.novacasaeditorial.com/ca/aquest-estiu-a-mes-de-passar-tho-be-escriu/

I si tens facebook t'agraeixo que comparteixis el post per si a algú li pot interessar: https://www.facebook.com/NovaCasaEditorial/posts/840816042635827

Gràcies.

Si tens dubtes estem a la teva disposició a l’email novacasaeditorial@gmail.com

Una abraçada.

Unknown ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.